الموضوع: Wij feliciteren de gevallen heer Ayatollah Ali Khamenei met het winnen van de Tuinen van Gelukzaligheid Mijn Heer is waarlijk Vergevingsgezind Genadevol Wij betuigen ons medeleven aan het moslimvolk van Iran en de gehele islamitische gemeenschap were

1

Wij feliciteren de gevallen heer (Ayatollah Ali Khamenei) met het winnen van de Tuinen van Gelukzaligheid. Mijn Heer is waarlijk Vergevingsgezind, Genadevol. Wij betuigen ons medeleven aan het moslimvolk van Iran en de gehele islamitische gemeenschap

**Imam Mahdi Nasser Mohammed Al-Yamani**
12 - Ramadan - 1447 AH
01 - 03 - 2026 AD
12:03 uur 's middags
(Volgens de officiële kalender van Umm al-Qura)

Wij feliciteren de gevallen heer (Ayatollah Ali Khamenei) met het winnen van de Tuinen van Gelukzaligheid. Mijn Heer is waarlijk Vergevingsgezind, Genadevol. Wij betuigen ons medeleven aan het moslimvolk van Iran en de gehele islamitische gemeenschap wereldwijd. Wij geven de laffe, afwezige vos (Donald Trump) het nieuws van zijn daverende val in de strijdarena, een val die wereldwijd zal weerklinken. Wij adviseren de opvolger van de Leider om de jihad op het pad van God voort te zetten totdat een van de twee goede dingen gebeurt: overwinning of martelaarschap. Hij wenst de overwinning aan hen die onderdrukt zijn door hen die op aarde onrecht pleegden en corruptie verspreidden. Wij geven het verraderlijke nieuws aan de bedrieglijke vos (Donald John Trump) van een vernederende en schandelijke nederlaag. Jullie hebben het duizendmaal geweten dat de vijanden van God, zij die Zijn toorn hebben opgewekt, geen trouw kennen. Net als hun voorouders verbreken zij hun belofte elke keer opnieuw. Het is voor Iran voldoende om duizendmaal door dezelfde slang gebeten te zijn. Jullie weten nu met zekerheid dat ze jullie opnieuw hebben bedrogen, terwijl jullie aan de onderhandelingstafel zaten. De nieuwe Leider heeft de taal begrepen die zij, die Gods toorn hebben opgewekt, verstaan: het is de voortdurende oorlog met alle macht die jullie bezitten, tot de nederlaag van de vos (Trump) in de strijdarena en de vlucht van wat er overblijft van zijn troepen in het Midden-Oosten.

Wij feliciteren soennieten en sjiiten met hun eenheid in één loopgraaf tegen de vijand van God en hun voornaamste vijand (Trump en Netanyahu) en hun volgelingen, in hart en nieren; zij die Gods toorn hebben opgewekt, de vijanden van de menselijkheid in de wereld. Wie hun beloften en verbintenissen gelooft, heeft als het ware in de vervloekte satan, de duivel, geloofd. Zien jullie de vervloekte duivel dan als een waarheidsverteller? Hoe goed jullie ook zijn voor hen die Gods toorn hebben opgewekt, de volgelingen van de satan, zij zullen goedheid nooit met goedheid vergoeden. Integendeel, zij verbreken de verbintenissen en komen hun beloften niet na. Zij hebben geen verbond bij God en Zijn vertegenwoordiger, totdat zij zich onderwerpen aan de vrede, vernederd en tegen rechtvaardige islamitische voorwaarden.

Wij adviseren de nieuwe Leider van Iran zich uitsluitend vast te klampen aan de Barmhartige en zich stevig vast te houden aan Zijn koord (de Verheven Koran). Wij roepen alle leiders van de moslims en al hun volkeren op om hun gelederen te verenigen tegen de vijanden van God en de vijanden van Zijn religie, de Islam. Dat zijn de vos van de menselijke duivels en degenen die wereldwijd op hem lijken; zij die hun vijandschap tonen tegen de Islam en de moslims en tegen het Boek van God, de Verheven Koran; zij die verstoken zijn van menselijk geweten en menselijke genade.

Hier is een vereenvoudigde Nederlandse vertaling van de tekst, met behoud van de Arabische Koranverzen en hun soera- en nummeraanduidingen.

---

In de naam van Allah, de meest Barmhartige, de meest Genadevolle.

Allah de Verhevene zegt:
**{فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَن يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ ‎﴿٣٥﴾}** Allah de Grote spreekt de waarheid
[Soera Mohammed, vers 35].

Ons eerdere advies, dat gebaseerd was op de waarheid en zonder onrecht, was dat het uitnodigen van degenen op wie Gods toorn rust (de 'maghdoeb') tot vrede, hen alleen maar laat toenemen in arrogantie, afkeer en verraad. Jullie weten met zekerheid dat de groep mensen die onder Gods toorn vallen, niet vergeleken kan worden met de dwalenden ('dallen') in de wereld. Degenen die nog nobele en mooie menselijke eigenschappen bezitten, behoren niet tot degenen op wie Gods toorn rust (dit geldt voor alle dragers van menselijkheid wereldwijd). De wereld moet dus met zekerheid weten dat het omgaan met de dwalenden anders is dan het omgaan met degenen op het pad van degenen op wie Gods toorn rust. Want degenen op wie Gods toorn rust – de duivelse mensen – kennen geen verbond. Hun harten en gezichten schamen zich niet voor leugens, verraad en het breken van beloften. Ze bedriegen openlijk de mensen, liegen elke keer, breken elke keer hun beloften, verbreken elke keer hun verbonden, plegen verraad tijdens wapenstilstanden in hun dialogen, en vergelden goedheid met slechtheid. Je zult hun gunst nooit winnen, en niets weerhoudt hen van onrecht, zonde en vijandschap, behalve (harde) vergelding. Ik heb jullie in vele verklaringen geadviseerd over hen, maar jullie negeren mijn bevelen en vervallen vervolgens precies in datgene waarvoor ik jullie heb gewaarschuwd. Denken jullie dat ik uit mijzelf advies geef over degenen op wie Gods toorn rust? Nee, het is volgens het advies van Allah over hen in de wereld: jullie herkennen hen ten eerste aan hun strijd tegen Allah, Zijn religie (de Islam) en Zijn Koran, terwijl ze in zichzelf wel geloven dat het de waarheid is. Ze weten dat het de Waarheid van hun Heer is, maar ze verafschuwen de Waarheid. En ze koesteren wrok tegen iedereen die in Allah alleen gelooft en hun geloof niet volgt in de strijd tegen de religie van Allah, de Islam, en de moslims. Ze hebben geen vrijheid van geloof; ze zijn alleen tevreden met degenen die hun geloof volgen in de strijd tegen Allah's religie, de Islam, en Zijn Koran. Je zult hen vijanden van de menselijkheid vinden; er is geen goed in hen. Zelfs als ze de schatten van Allah's barmhartigheid bezaten, zouden ze de mensen geen greintje (vanuit menselijkheid) geven. Dit is in overeenstemming met Allah's woord:

**{وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِأَعْدَائِكُمْ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَلِيًّا وَكَفَىٰ بِاللَّهِ نَصِيرًا ‎﴿٤٥﴾‏ مِّنَ الَّذِينَ هَادُوا يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَن مَّوَاضِعِهِ وَيَقُولُونَ سَمِعْنَا وَعَصَيْنَا وَاسْمَعْ غَيْرَ مُسْمَعٍ وَرَاعِنَا لَيًّا بِأَلْسِنَتِهِمْ وَطَعْنًا فِي الدِّينِ ۚ وَلَوْ أَنَّهُمْ قَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا وَاسْمَعْ وَانظُرْنَا لَكَانَ خَيْرًا لَّهُمْ وَأَقْوَمَ وَلَٰكِن لَّعَنَهُمُ اللَّهُ بِكُفْرِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُونَ إِلَّا قَلِيلًا ‎﴿٤٦﴾‏ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ آمِنُوا بِمَا نَزَّلْنَا مُصَدِّقًا لِّمَا مَعَكُم مِّن قَبْلِ أَن نَّطْمِسَ وُجُوهًا فَنَرُدَّهَا عَلَىٰ أَدْبَارِهَا أَوْ نَلْعَنَهُمْ كَمَا لَعَنَّا أَصْحَابَ السَّبْتِ ۚ وَكَانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا ‎﴿٤٧﴾‏ إِنَّ اللَّهَ لَا يَغْفِرُ أَن يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَٰلِكَ لِمَن يَشَاءُ ۚ وَمَن يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدِ افْتَرَىٰ إِثْمًا عَظِيمًا ‎﴿٤٨﴾‏ أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ يُزَكُّونَ أَنفُسَهُم ۚ بَلِ اللَّهُ يُزَكِّي مَن يَشَاءُ وَلَا يُظْلَمُونَ فَتِيلًا ‎﴿٤٩﴾‏ انظُرْ كَيْفَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ ۖ وَكَفَىٰ بِهِ إِثْمًا مُّبِينًا ‎﴿٥٠﴾‏ أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِّنَ الْكِتَابِ يُؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَالطَّاغُوتِ وَيَقُولُونَ لِلَّذِينَ كَفَرُوا هَٰؤُلَاءِ أَهْدَىٰ مِنَ الَّذِينَ آمَنُوا سَبِيلًا ‎﴿٥١﴾‏ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ لَعَنَهُمُ اللَّهُ ۖ وَمَن يَلْعَنِ اللَّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ نَصِيرًا ‎﴿٥٢﴾‏ أَمْ لَهُمْ نَصِيبٌ مِّنَ الْمُلْكِ فَإِذًا لَّا يُؤْتُونَ النَّاسَ نَقِيرًا ‎﴿٥٣﴾}**
Allah de Grote spreekt de waarheid
[Soera an-Nisa, verzen 45-53].

Met respect voor de vreedzame joden onder de moslims: in elke verklaring adviseren wij jullie goed over hen te denken. Niet alle Mensen van het Boek zijn gelijk; er zijn vreedzame joden die met moslims samenleven en zowel jullie kwaad als het kwaad van hun eigen mensen, de misdadige partij van Taghoet, willen afweren. En onder de Mensen van het Boek zijn er christenen die dwalen, maar die jullie herkennen aan hun menselijke barmhartigheid. En er zijn christenen die leugenaars en hypocrieten zijn, vijanden van vreedzame christenen en vijanden van alle dragers van menselijkheid wereldwijd; zij laten niet af van het onrecht tegen mensen. Ik verbied jullie alleen om degenen als beschermers te nemen die Allah en Zijn boodschappers bewust vijandig gezind zijn. Zij zijn als Iblies en de djinn-duivels. De menselijke duivels hebben dezelfde eigenschappen als de djinn-duivels. Weten jullie niet dat de djinn-duivels in de Heer der Werelden geloven? Zij weten dat de ware religie bij Allah de Islam is, maar ze zijn er bewust vijandig tegen. Ze zijn als Satan die in Allah gelooft, maar toch afhoudt van het rechte pad, Allah's tevredenheid haat, Allah en Zijn boodschappers en de Islam tegenwerkt en wrok koestert tegen de gelovigen. Allah de Verhevene zegt:

**{قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ هَلْ تَنقِمُونَ مِنَّا إِلَّا أَنْ آمَنَّا بِاللَّهِ وَمَا أُنزِلَ إِلَيْنَا وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلُ وَأَنَّ أَكْثَرَكُمْ فَاسِقُونَ ‎﴿٥٩﴾‏ قُلْ هَلْ أُنَبِّئُكُم بِشَرٍّ مِّن ذَٰلِكَ مَثُوبَةً عِندَ اللَّهِ ۚ مَن لَّعَنَهُ اللَّهُ وَغَضِبَ عَلَيْهِ وَجَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَالْخَنَازِيرَ وَعَبَدَ الطَّاغُوتَ ۚ أُولَٰئِكَ شَرٌّ مَّكَانًا وَأَضَلُّ عَن سَوَاءِ السَّبِيلِ ‎﴿٦٠﴾}
** Allah de Grote spreekt de waarheid
[Soera al-Ma'idah, verzen 59-60].

Ze zijn dezelfde kopie als (Trump), de leugenachtige vos die zich niet schaamt voor leugens of fouten, geen verbond kent en geen beloften nakomt. Ik herkende hem snel als een van de menselijke duivels. Daarom gaf ik eind 2016 een advies aan de wereld over deze duivelse vos Trump, voordat hij de Amerikaanse troon besteeg. Van dat jaar tot vandaag waarschuw ik moslims en de wereld voor het bedrog van vos Trump en dat ze hem niet moeten geloven. Neem hem niet als beschermer. Ik zweer bij Allah dat alle macht aan Allah toebehoort en aan Zijn opvolger op aarde. Weet, vos Trump, dat de vijand van de menselijke duivels en de djinn-duivels de Opvolger van Allah is, de Imam Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yamani. Ik daag jullie in elke verklaring uit om al jullie listen te verzamelen en een plan te smeden tegen de Opvolger van Allah. Dat is echter een race naar de hel (Saqar).

De zaterdag blijft een dag van onheil voor de menselijke duivels. We blijven alle moslims, de christenen die het dichtst bij de moslims staan in vriendschap, de vreedzame joden en alle dragers van menselijke barmhartigheid wereldwijd oproepen tot een internationaal bondgenootschap met China, en tot het boycotten van Amerika en het Israëlische zionisme. Laat hun eigen volkeren tegen hen in opstand komen, omdat ze hen door hun misdaden in een isolement van de wereld hebben gebracht. Wisten jullie maar hoe laf de bondgenoten van Taghoet zijn wanneer jullie hen bevechten! Geloof Allah en bevecht de bondgenoten van Taghoet. Het bedrog van Satan is zwak. Zij die Satan (Trump) als beschermer nemen in plaats van de Barmhartige (spionnen die zich onder de moslims mengen om de gelovigen te bestrijden en voor Trump te spioneren met coördinaten tegen de moslimstrijders), op hen rust de vloek van Allah, Zijn engelen en alle mensen. Jullie herkennen hen aan het indienen van valse, lasterlijke rapporten om onenigheid te zaaien onder de oprechte strijders tegen Trump. Doen ze dit uit angst dat de macht aan Trump en zijn bondgenoten toebehoort? Of behoren ze tot degenen die denken dat de overwinning morgen aan de andere kant is? Verraden ze Allah, hun religie, hun land en hun natie omdat ze denken dat de strijders op Allah's pad verslagen zullen worden? Nooit! Allah zal Zijn belofte aan Zijn oprechte soldaten niet breken. Dit is in overeenstemming met Allah's woord:

**{وَلَقَدْ سَبَقَتْ كَلِمَتُنَا لِعِبَادِنَا الْمُرْسَلِينَ ‎﴿١٧١﴾‏ إِنَّهُمْ لَهُمُ الْمَنصُورُونَ ‎﴿١٧٢﴾‏ وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ ‎﴿١٧٣﴾‏}**
[Soera as-Saffat, verzen 171-173].

En in overeenstemming met Allah's belofte in Zijn duidelijke Boek:

**{وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ ‎﴿٤٧﴾}**
[Soera ar-Rum, vers 47].

En in overeenstemming met Allah's woord:

**{وَمَن يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ ‎﴿٥٦﴾‏ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ ‎﴿٥٧﴾‏}**
[Soera al-Ma'idah, verzen 56-57].

Ik zeg tegen hen wat Allah zegt:
**{وَيُعَذِّبَ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِكِينَ وَالْمُشْرِكَاتِ الظَّانِّينَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ ۚ عَلَيْهِمْ دَائِرَةُ السَّوْءِ ۖ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ ۖ وَسَاءَتْ مَصِيرًا ‎﴿٦﴾‏ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا ‎﴿٧﴾‏}**
[Soera al-Fath, verzen 6-7].

Ik zeg tegen hen: Bekeer jullie tot Allah voordat Hij jullie overal vernederd, o verraderlijke ogen van Trump onder de veiligheidsfunctionarissen in moslimlanden. Helaas zijn er moslimleiders die hun vertrouwen op de verkeerde plaats stellen. Bij Allah, als de vijanden zouden overwinnen, zouden jullie tot hun vijanden behoren. Subhanallah! Er is geen vernedering voor wie Hem als vriend neemt, en geen eer voor wie Hem als vijand neemt. Geloven zij dan niet in Allah's woord:

**{إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا ثُمَّ كَفَرُوا ثُمَّ آمَنُوا ثُمَّ كَفَرُوا ثُمَّ ازْدَادُوا كُفْرًا لَّمْ يَكُنِ اللَّهُ لِيَغْفِرَ لَهُمْ وَلَا لِيَهْدِيَهُمْ سَبِيلًا ‎﴿١٣٧﴾‏ بَشِّرِ الْمُنَافِقِينَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِيمًا ‎﴿١٣٨﴾‏ الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۚ أَيَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ‎﴿١٣٩﴾}**
[Soera an-Nisa, verzen 137-139].

Laat elke Arabische moslimleider zijn binnenste veiligheidskring onderzoeken, degenen die hij vertrouwt met zijn leven, het land en de mensen. Zijn zij oprecht gelovig in de Heer der Werelden, of aanbidden zij de dollar en onderdrukken zij de mensen onterecht en roven zij hun bezittingen? Dergelijke mensen zullen hun leiders, die oprechte strijders zijn, hun natie en hun religie snel verkopen. Wat betreft de strijders met een sterk geloof: bij Allah, misdadigers kunnen hun geloof en principes niet kopen, zelfs niet met bergen goud. Dit is de reden dat de strijders worden geïnfiltreerd; de bewakers zijn zelf de dieven. Wie kent hun coördinaten anders dan degenen die verantwoordelijk zijn voor hun veiligheid? Dit is een advies aan alle Arabische leiders.

Wat betreft de Imam, de Opvolger van Allah, de Mahdi Nasser Mohammad Al-Yamani: Allah heeft mij beloofd en bevolen om tegen Zijn vijanden, waar ze ook zijn, te zeggen: ("Wat denken jullie van iemand met wie Allah is?"). Moet ik zeggen: "O Allah, aangezien U mij hebt beloofd, hebt U dan ook luchtafweerraketaan me?" Subhanallah! Zijn bevel, wanneer Hij iets wil, is slechts dat Hij ertegen zegt: "Wees!" en het is. Ik heb de duivels in vele verklaringen uitgedaagd om te zien of ik tegen Allah heb gelogen of dat Allah sneller is in het beramen van een plan, hen doodt met twee letters ("Wees") en hen in apen en varkens verandert en hen zwaar vervloekt. Dit is in overeenstemming met Allah's woord:

**{قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ هَلْ تَنقِمُونَ مِنَّا إِلَّا أَنْ آمَنَّا بِاللَّهِ وَمَا أُنزِلَ إِلَيْنَا وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلُ وَأَنَّ أَكْثَرَكُمْ فَاسِقُونَ ‎﴿٥٩﴾‏ قُلْ هَلْ أُنَبِّئُكُم بِشَرٍّ مِّن ذَٰلِكَ مَثُوبَةً عِندَ اللَّهِ ۚ مَن لَّعَنَهُ اللَّهُ وَغَضِبَ عَلَيْهِ وَجَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَالْخَنَازِيرَ وَعَبَدَ الطَّاغُوتَ ۚ أُولَٰئِكَ شَرٌّ مَّكَانًا وَأَضَلُّ عَن سَوَاءِ السَّبِيلِ ‎﴿٦٠﴾}**
[Soera al-Ma'idah, verzen 59-60].

We herhalen ons condoleances aan het Iraanse volk voor de martelaar, de gids (Ali Khamenei). Hij veranderde de loop van de onderlinge oorlogen tussen moslims naar de juiste koers: het bevechten van de ware vijanden van Allah, Zijn religie en Zijn Koran. Daarom beschouwden we hem als een geliefde vriend.

Moge Allah's genade met u zijn, o martelaar, de Iraanse gids (Ali Khamenei), en moge Hij u in Zijn barmhartigheid tot Zijn rechtvaardige dienaren toelaten. Moge Allah hem vergeven dat hij de adviezen van Zijn opvolger, de Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yamani, negeerde. Mijn Heer is Vergevingsgezind, Barmhartig. We vragen Allah hem te eren.

We zeggen tegen de nieuwe leider: Opper niet tegen het bevel van Allah, de Machtige, de Prijzenswaardige, door de vijanden van Allah (Trump en Israël) tot vrede uit te nodigen. Ik herinner de nieuwe leider aan Allah's bevel in Zijn duidelijke Koran:

**{فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَن يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ ‎﴿٣٥﴾}**
[Soera Mohammed, vers 35].

Wees niet tevreden met alleen verdediging terwijl de existentiële dreiging voortduurt. Sla toe met een ijzeren vuist en grote kracht. Aarzel niet en val de Amerikaanse troepen aan met alle macht die jullie hebben. Weet met zekerheid dat vos Trump in deze oorlog een vernederende nederlaag zal lijden. Israël zal dan alleen overblijven. Hier fluister ik in het oor van de Israëlische president (Benjamin Netanyahu): Ik zweer bij Allah dat jullie je wapens aan ons zullen overgeven, o Benjamin, in onderwerping en vernedering. Jullie zullen de leeuwen van Iran, o muizen, nooit verslaan, noch iemand anders die de bevelen van Allah en Zijn opvolger, de Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yamani, opvolgt, die de moslims niets beveelt dan wat Allah hen in Zijn Koran heeft bevolen. De nauwkeurigheid en waarheid van Allah's bevelen zijn jullie duidelijk geworden. Jullie weten nu dat zij jullie en het moslimvolk van Iran willen vernietigen.

Moge Allah de nieuwe leider van Perzië en de ridders van de Islamitische Republiek Iran leiden en hem grote kracht geven met de raketten van de Revolutionaire Garde. Stop de oorlog niet voordat de Amerikaanse troepen zijn verslagen. Dit is een overwinning van Allah en een spoedige bevrijding. Allah steunt degene die jullie steunt.

Ik ben verbaasd over degenen die niet begrijpen en nog steeds praten over de "armen van Iran", alsof ze niet weten dat de koers van de verwerpelijke sektarische oorlogen is veranderd. Soennieten en sjiieten staan nu in één loopgraaf, behalve degenen die ongelovig zijn aan wat er aan Mohammed, de Boodschapper van Allah, is geopenbaard in de duidelijke Koran. Wie hen met hart en ziel en met alle macht steunt, behoort tot hen.

Moge Allah Prins Mohammed bin Salman Al Saud leiden naar het pad van de Machtige, de Prijzenswaardige, evenals het hele Saoedische volk, de volkeren van de Golf, de Jemenitische Ansar Allah met hart en ziel, en alle Arabische en Islamitische volkeren en de dragers van menselijke barmhartigheid wereldwijd. Moge Allah iedereen leiden die zich bekeert en terugkeert tot zijn Heer, om zijn zonden te vergeven en zijn hart te leiden, wat er ook gebeurd is. Hij zal Allah Vergevingsgezind en Barmhartig vinden. Moge Allah de Islam en de moslims doen overwinnen en het licht van Zijn barmhartigheid over de wereld volledig maken, behalve voor degenen die Allah's barmhartigheid weigeren. Het oordeel is aan Allah, de Beste der Rechters en de Snelste in de afrekening.

Vrede zij met de boodschappers en alle lof zij Allah, de Heer der Werelden.

De Opvolger van Allah op aarde, de Imam Mahdi
Nasser Mohammad Al-Yamani

اقتباس: اضغط للقراءة
Laatst bijgewerkt: يوم أمس 04:43 PM